خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست
خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست

بهبودی ثمین«عکس گذاشتن تو وبلاگ»

سلام امروز که دارم این یادداشت رو میزارم شنبه۲۱ فروردینه.شکر خدا حال ثمین خیلی بهتره و ثمین بازم مثل قبل  خانوم و شیطون شده امروز براتون کلی عکس آوردم به جبران این چن وقته که بلد نبودم عکس بزارم چون کلا هم  عاشق بچه ها  هستم یکی دو تا عکس هم از بچه هام با دوستاشون گذاشتم.خودم اون عکسی رو که ۴ تا کوچولو و ثمین توش هستن رو خیلی دوس دارم .اینا رو گذاشتم تا یادگار و خاطره بشه برای بعدهای دو تا دردونه هام.ممنون هستم از راهنمایی های دوست عزیزم نسیم جون بابت عکس گذاشتن تو وبلاگ .

دوستان ممنون میشم با نظراتتون خوشحالم کنید


یاسین و ثمین با همبازی هاشون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.