خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست
خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست

رمضان ماه میهمانی خدا

سلام عاشقانه این ماه خدا و این ضیافت الهی رو دوست دارم هر چند که یه سالیه نمیتونم روزه بگیرم خوشا بحال تمام اونایی که میتونن روزه بگیرن.امیدوارم تمام ماها بتونیم به بهترین نحو ازین ضیافت الهی استفاده کنیم و اگه کارهای اشتباهی داریم اصلاحش کنیم خدایا ممنونم که بمن اجازه دادی یه سال دیگه هم مهمونت باشم.هر چند که ماها مهمون همیشگی ات  هستیم .دوستان عزیزم تو این روزای عزیز ازتون التماس دعا دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
قند عسل جمعه 4 تیر 1395 ساعت 20:59

سلام الهه جون
تو نی نی سایت جوابت رو دادم

ممنون عزیزم
منم جواب واست گذاشتم حتما بخون منتظر هستم

نسیم پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 07:12 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

وای که نمیدونی منم چقدر عاشق ماه رمضونم. حس و حالش، دعای سحر و افطارش. قلبم رو میلرزونه. با همه سختی هاش عاشقشم و دلم خیلی براش تنگ شده دو ساله که روزه نمیگیرم.

سلام آره عزیزم منم عاشق این حال و هواش و حس خوب ماه رمضون هستم یه حس خیلی خاصی داره منم دلتنگ روزایی هستم که میتونستم روزه بشم وثانیه ها رو واسه صدای ربنا و اذان میشمردم هستم.دعاگوت هستم موقع دعا و نماز ام دوست گلم

قندعسل پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 06:54

سلام الهه جون
تو نی نی سایت واسم چیزی نیومده
اول باید درخواست دوستی بدی
من الان درخواست دوستی دادم تو نی نی سایت
اونو اوکی کن بعد برام پیغام بذار

سلام قندی جون درخواست دوستی ات رو قبول کردم برات پیام هم امروز فرستادم.قربونت برم دوست مهربون که بیاد من هستی

قند عسل کوچولو چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 19:23

سلام الهه جون من قندی نی نی سایتم
ماشالله چقدر دخترت نازه خدا حافظش کنه
دلمون برات تنگ شده
نمیدونم هنوز تلگرام داری یا نه
اگر داری بچه ها هم از اول دوست داشتن تو گروهشون باشی همه سراغت رومیگرفتن
میدونی گروه ما میل هستیم ؟البته اگر یادت مونده باشه
من یعنی قندی
گیسو
مانیا که بهش می گفتیم مانی
صدف
دوتا صدف داشتیم صدف فارسی بود و صدف انگلیسی
این اون صدف فارسیه است
کلا 4نفر هستیم گروهمون خوبه دوست داشتیم تو هم باشی
من میام همینجا میبینم چی جواب دادی

سلام قندی جون .قربون محبتت دوست گلم.منم دلم براتون یذره شده بود عزیزم و می خواستم ازتون یه خبری بگیرم .منم دوس دارم تو گروه تون باشم جواب سوالات هم واسه کاربریت تو نینی سایت گذاشتم گلم.نینی گلت رو از طرف من ببوس.قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.