خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست
خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست

عید فطر مبارک

سلام .بعد از چن هفته بالاخره تونستم دوباره بیام به وبلاگم سر بزنم و مطالبش رو بروز کنم.اول از همه عید رو به همه دوستای نازنین و همه اونایی که وبلاگم رو میخونن تبریک میگم.امیدوارم از این ماه پر خیر و برکت نهایت فیض رو برده باشید.جونم براتون بگه که ما خانوادگی تو سه روز تعطیلات عید فطر روز اولش رو که در کنار خانواده من بودیم و به دید و بازدید گذشت روز دوم هم خانوادگی رفتیم باغ بیرون از شهر خواهرشوهرم جاتون خالی خیلی گذشت کلی هم عکس از بچه ها انداختیم.راستی یاسین رو کلاسای تابستونه مدرسه اش ثبت نام نکردیم اخه همسرم گفت کلاس ژیمناستیک شاید برای اون مناسب نباشه اخه گل پسرم عین باباش علاقه شدیدی به فوتبال داره و همسرم که مربی فوتباله و خودش سرمربی بچه هاس میگه بچه از اول باید بره تو رشته ورزشی که دوس داره فعالیتش رو شروع کنه.واسه همین هم ما دنبال یه کلاس رباتیک گشتیم واسه آقا یاسین که قراره بزودی ثبت نامش کنیم

از کارای جدید گل دخترم ثمین جون بگم براتون که سینه خیزش تند تند شده و تقریبا همه جای خونه رو سینه خیز میره قبلا بلد نبوده از یه پله کوچولو سینه خیز بره بالا ولی الان یاد گرفته و اون یه پله رو هم زود میاد بالا.کلمه جدید مو مو»mo mo».مامان«maman»رو میگه.جدیدا وقتی یاسین اسباب بازی هاش رو میاره براش جلب توجه میکنه و سریع میره کنارشون و بعضی وقتا حتی کنار یاسین نیم ساعتی باهاشون بازی هم میکنه و کلی کنجکاوی میکنهدخترم روروک رو زیاد دوس نداره اخه پاهاش به زمین نمیرسه وقتی میزارم داخلش حتی درجه تنظیمش رو هم آوردم رو پایین ترین ولی هم چنان واسش بلنده.خیلی ظریف و ریزه میزه اس.راستی اینسری ثمین رو برای دفعه سوم بردم ارایشگاه و موهاش رو براش مرتب کردم در اخر هم چن تا عکس از گشت و گزارمون از بیرون شهر واستون میزارمثمین گلی وقتی میخوام ازش عکس بگیرم و خودشو واسه مامان لوس میکنه


عکسهای بالا واسه طبیعت گردی نازنین های من ثمین و یاسینه

اینم عکس ثمین جون وقتی رفته آرایشگاه تا موهاشو براش مرتب کنن

دوستان گلم خوشحال میشم با نظراتتون همراهیم کنید .ممنون.الهه

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 03:10 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام الهه جون ببخش دیر اومدم بهت سر بزنم
ماشاالله به گل پسر و گل دختر خیلی بانمک و دوست داشتنی هستن
ببوسشون

سلام صبا جون.ممنون دوست گلم.من متوجه هستم بالاخره با بچه و اینا آدم کلی درگیری داره همین که محبت داری و بیادم هستی خیلیه دوست گلم

نسیم شنبه 19 تیر 1395 ساعت 10:02 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

ای جووونم چه ملوسکیه این ثمین بانو عید فطر شمام مبارک باشه عزیزم

سلام نظر لطفته نسیم جون
چشمات قشنگ میبینه گلم
نویان جون رو حسابی از طرف من ببوسش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.