خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست
خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

خاطرات من و دردونه هام« محمد یاسین و ثمین»

این وبلاک درباره. خاطرات من با فرزندان. عزیزم هست

دختر عزیزم روزت مبارک

سلام امروز که اومدم این مطلب رو بزارم میدونم که خیلی دیره واسه تبریک گفتن به دختر گلم که البته بخاطر مریضی و درد دندون خودم بودش دختر گلم این تاخیر منو ببخش.

دختر گلم ثمره زندگیم .تو رو با همه وجودم دوس دارم از وقتی که تو اومدی تو زندگیم فهمیدم که تنهایی واسه مامان نیس آخه دخترت همیشه همدم مامانه و شیرین زبون واسه بابا.از وقتی فهمیدم تو رو حامله ام کلی خوشحال بودم و ذوق داشتم  الان هم ماشالله تو اینقده شیرین زبون و با نمک هستی که خودتو توی دل همه جا کردی.اگه داداشت اذیتت کنه چن ثانیه بعدش میخندی و شروع میکنی به ناز کردنش فدای اون دل گنجشکییت بشم که از الان اینقده مهربونی دخترم عزیز دلم این روزای کودکیت رو با ارامش و لذت بگذرون و بهترین تجربیات رو کسب کن تا در آینده زنی بزرگ و مهربون بشی .دختر گلم برات بهترین ها رو آرزو دارم امیدوارم روزی برسه که بیام اینجا تو وبلاگم و از موفقیت هات برات بنویسم .به امید اون روزها .